Maintain
Eens een project is opgeleverd, gaan we graag een langdurige samenwerking aan met onze klanten in de vorm van een serviceovereenkomst. Na de DESIGN– en BUILD-fase is de MAINTAIN-fase dus een logische stap.
Het voordeel?
Wij bieden je de snelst mogelijke service! Met een serviceovereenkomst voor jouw installatie garanderen wij een interventie binnen de afgesproken termijn. Of het nu binnen 2, 4 of 8 uur is, wij staan voor je klaar! Bovendien beschikken we over magazijnen en techniekers verspreid over drie locaties, waardoor we onze klanten over heel België kunnen voorzien van de snelste ‘dienst-na-verkoop’.
Design
Build
Maintain
Hoe doen we het snel?
Snelle planning
Om een vloeiende werking van de afdeling te garanderen, werd door de planners een jaarplanning opgesteld. Op die manier hoeft een jaarlijks onderhoud niet meer ad hoc ingepland te worden, en weet jij als klant ruim op voorhand wanneer een technieker langskomt.
Daarnaast zorgt een intern opgestelde tool ervoor dat we te allen tijde onze capaciteit kennen en dat deze altijd geoptimaliseerd is. Zo maken we ook komaf met het handmatig ingeven van data, wat een tijdrovende klus is. Meten is weten en vormt de basis voor verbeteringen in onze flow.
Snelle interventies
Om snel op te treden in geval van dringende interventies, voorzien we een overcapaciteit van onze servicetechniekers. Hiermee creëren we een buffer waarbij onze planners kunnen schuiven afhankelijk van de vraag. Bovendien zijn al onze techniekers koeltechnisch gecertificeerd, wat wil zeggen dat ze bij het opmerken van een probleem tijdens een onderhoud ook zelf dit probleem kunnen aanpakken.
Om hier ook buiten de kantooruren aan te voldoen, werken we met een permanentiedienst voor het beantwoorden van dringende oproepen. Zij sturen de aanvraag door naar onze collega die ‘van dienst’ is en die stuurt dan weer de technieker aan die op dat moment beschikbaar is.
Snel voorkomen
De snelste manier om een probleem op te lossen, is het voorkomen. We proberen onze klanten zo goed mogelijk te begeleiden doorheen de cyclus van hun serviceovereenkomst.
Zo bieden we tijdig een audit aan om de toestand van je huidige installatie na te gaan. We maken een ronde om alle installaties te controleren, waarna we een adviesrapport opmaken. In dit rapport geven we aan hoe lang de installatie nog operationeel kan zijn en stellen we een investeringsplan voor voor een nieuwe installatie.
Ons servicecenter is 24/7 telefonisch bereikbaar
0800 999 02
Hoe onze collega's bijdragen aan onze snelheid
Bedankt voor de snelle oplossing, ABN Klimatisatie!
Ik wil ook nog meegeven dat we zeer tevreden zijn van jullie techniekers hier aanwezig. Het genomen initiatief van hen (in weer en wind) hebben wij hier nog niet vaak ervaren.
Beide techniekers werden ook opgenomen in het reservatiesysteem van onze hoogtewerkers wat uitzonderlijk is voor externe firma’s.
Leuk voor ons dat de samenwerking zo goed verloopt en zij zo zelfstandig hier werken.